вівторок, 3 лютого 2009 р.

Не знаю з чого почати свою розповідь. Хочеться розповісти про все, за що люблю це невеличке містечко. Це найдорожчий куточок моєї Батьківщини. Я думаю, так буде завжди. Адже це місто, де я народився, пішов до школи. Тут живуть мої бабуся з дідусем, мама з татом, мої найкращі друзі та улюблений котик Леопольд. Я ніколи не думав, що у мого міста така цікава історія. Я дізнався, що існує легенда про те, як виникла назва мого Борщева. У часи татарського лихоліття мешканці нібито втопили татарина в казані з борщем , завдяки цьому епізоду місто дістало назву.
На мій погляд Борщів, одне з найкрасивіших міст. Хоч я бачив кращі міста, але моє місто найпривабливіше для мене. Його окрасою є не лише архітектура чи пам’ятники Тарасові Шевченку, Лесі Українці, Михайлу Грушевському, Іванові Франку. Я думаю найбільшою окрасою є люди, що живуть в ньому.

Каськів Олег

5 - А клас

1 коментар:

LARA сказав...

Дуже щирі слова про своє місто, про ваші почуття до нього! Мені дуже сподобалося. Всі молодці!